EOTD - Electric purple

Var tvungen att prova min nya eyeliner från Wet'n'wild så jag tog fram en brun skir skugga och använde den som en slags neutral kanvas för den metalliclila kajalen. Tyckte själv det blev riktigt snyggt, det blev inte för skrikigt heller med det lila så jag är nöjd!

Eng: I just had to try my new eyeliner from Wet'n'wild so i picked up a brown sheer eyeshadow and used it as a canvas for the metallic purple eyeliner. I thought it turned out really nice myself, and its not to loud either so im happy with it!

Products/Produkter:
Wet'n'Wild - Kajal & Eyeliner - Nr 9
Jane Hellen Eyeshadow - Spicy Bronze
Maybelline - Khol Express - Glam Black
E.L.F Concealer as primer
Max Factor - 2000 Calorie Mascara

Kommentarer:

1 Josephine (Makeuponista):

Jättefint och effektfullt!

2 Caroline/StyleFile:

vilka borstar har du beställt?

3 Albulena:

Fräääckt! :D

4 Emmelist:

läckert :D

5 Albulena:

Det stod ngt om att hon och den här killen hon träffade och då allt hände och hon blev gravid var 1997..så ja runt 10 år sen. Ja hon måste vara en stark kvinna.

6 Anonym:

fin färg!

7 MyzaaN:

ursäkta för sent svar :)



det är df jag sörjer för att jag vet att det snart är slut.

trivs så bra i skolan ;) gillar det :d



snyggt (Y)

8 Linda:

ursnygg lila nyans på pennan!

9 lucke:

Hejsan, vad göres? :)

10 Niffe:

Hej! Precis bestämt mig för att boka tid för att ordna minxnaglar, min fråga till dig är om du gjort såna någon gång och i så fall vart du gick? :)

11 Honi Svarar:

Albulena : Tusen tack!

Emmelist: Tack :)

Karin: Älskar lila så det här gillar jag verkligen också!

Niffe: Jag har provat Minx en gång, men här I danmark på en salong. Har ingen koll på vart det finns att göra i Sverige, kostade mig 250 svenska kronor iallafall och jag blev jättenöjd :)

12 Anonym:

Snyggt!

Kommentera här: