China Glaze - Decisions decisions

Idag har jag världens i-lands problem. Jag ska beställa mina första China Glaze lack och jag kan inte bestämma mig för vilka. Har bestämt mig för att jag ska beställa 6 stycken men när man har hundratals lack at välja mellan så går det långsamt. Ville bara visa några av mina favoriter!

Eng: I have the most ridiculous problem today. I'm going to order my first China Glaze polishes and i cant decide which ones. Ive decided that I'm getting 6 of them, but when you have hundreds of polishes to choose from its a slow slow process. Just wanted to show a few of my favs!

Pictures : 8ty8

Kommentarer:

1 Josefine:

Jag tycker China Glaze har super bra lack! :) Fin täckning & håller hyffsat länge.

2 Nailtastic:

Svårt det där, China Glaze har ju så otroligt många fina lack! Några av mina favoriter är i alla fall Let's Groove, Stella, Bermuda Breakaway och Emerald Sparkle. Och en himla massa fler förstås. :-)

Kommentera här: