Beautiful Blogger Award!

Jag blev jätteglad när jag såg att Caroline från Stylefile gett mig en Beautiful Blogger Award! Awardet går ut på att man ska skriva 7 saker om sig själv samt nominera 7 bloggar.

1. När jag var liten trodde jag att chokladmjölk kom från bruna kor, och vanlig mjölk från vita.
2. Jag har under en period bott i både London och på Nordirland utanför Belfast.
3. Jag kunde inte uttala solglasögon tills jag var nästan 6 år gammal, jag sa Gassisar istället. Det händer ibland att jag säger gassisar även nu, fast på skoj.
4. Jag har nästan bara manliga vänner här i Danmark, tack och lov har jag Michelle som gärna shoppar med mig.
5. Jag kommer från Luleå.
6. Eftersom jag kommer från Luleå så har jag "en charmig dialekt" och brukar ofta säga att saker är eljest, eller dra in luft i munnen. Ljudet som kommer från att dra in luft i munnen betyder ja uppe i norr.
7. Jag har aldrig färgat håret.

Och jag tycker det är så svårt att nominera 7 bloggar, jag tycker det finns så många bra och vill inte glömma någon. Därför nominerar jag alla som vill dela med sig om 7 saker!

Kommentera här: