Almost like christmas..

Jag har just upptäckt ebay för någon dag sedan och redan nu har jag fyndat roliga grejer. Ett nagellack för 7 kronor(Och då ingick frakten) och lite annat smått och gott är på väg hem till mig(Tror inte jag spenderade över 20kr på tre saker). Varför har ingen sagt att Ebay är så kul?! Visst finns det en massa skitgrejer där (och fakes av det mesta) men när det kostar under en tia så känns det inte riktigt som att jag orkar bry mig, och om grejerna är bra så är det ju bara ett stort plus!

Sen har en vän emailat mig och sagt att hon skickat ett paket med en ögonskugga som hon inte använder till mig, hon ville inte säga vad det var så det blir spännande att se!

Även Isadora's graffitti nails lack i svart borde vara på väg från Stockholm och ner till mig i Danmark någon gång snart, tack vare min snälla vän som langar sånt som jag inte kan hitta här. 

Nästan som julafton ju!

Helt o-smink relaterat så får ni en bild på min lilla Clara som också gillar att blogga och som hänger på min musmatta 99% av dagen.



Eng: I've just discovered ebay a few days ago, and I've already found a few nice bargains there. A nailpolish for a dollar (Shipping included) and some other nice things are on their way home to me. Why hasnt anyone told me that ebay is so much fun?! I mean, surely theres loads of crap there (and fakes all over the place) but when stuff costs under a dollar i really cant be bothered caring that much, and if the stuff i get home are good then thats just a huge plus.

I also got an email from one of my friends that told me that she's poste d a package with an eyeshadow that she doesnt use to me, she didnt want to say what it was so that will be exciting to see!

And there's also Isadora's graffitti nailpolish in black on its way to me from Stockholm sometime soon, thanks to my really kind friend that buys and sends me stuff that I cant find in Denmark.

Its almost like christmas!

Completely un-makeup related, up there is a picture of my little Clara that likes to blog aswell and that hangs on my mousemat 99% of the day.

Kommentarer:

1 Sminkan:

Sötaste lill kattungen! Och visst är eBay kul! Jag älskar eBay!

2 Carina:

Har aldrig testat att handla på eBay, men blir mer och mer nyfiken, eftersom att så många verkar tycka att det är bra att shoppa där.

Kommentera här: